Lente in tijden van Corona
De lente is volop doorgebroken het is buiten heerlijk warm, bijna 20 graden, en toch zitten we binnen… Vanwege het alom aanwezige coronavirus ziet de wereld er opeens heel anders uit, ook op de Voedseltuin. Hopelijk mogen we binnenkort mondjesmaat weer het gewone leven hervatten. Lees verder >
Lente in tijden van Corona Read More »





