Op de tuin – herfst 2021
De herfst is ingetreden, met eerst een paar prachtige zonnige nazomer weken, en sinds deze week regen en wind en een stukje frisser.
Met de voorbereidingen op de tuin voor de winter komt dat best goed uit. Al dagen zijn we bezig met het leegscheppen van de biomeiler, want op 7 oktober bouwen we die weer opnieuw op zodat ie ons deze winter weer lekker warm kan houden in de kleine kantine! Lees verder >
Op de tuin – herfst 2021 Read More »






